BW nomex rukavice

15.10.2012 20:51

Po pár airsoftových hrách mi došlo, že chránit si ruce bude nutnost. Záměrně mluvím o ochraně, ne o maskování.  Nejsem totiž takový machr nebo snajpr, aby to byla v mém případě potřeba. Vyzkoušela jsem spoustu různých rukavic nejenom v obchodě ale i během hry.  Nakonec jsem dala na příklad ostatních a koupila BW nomexy a jsem maximální spokojena. Jemná kůže ochrání dlaň a částečně i hřbet ruky. Látka, jež pokrývá zbytek rukavice, nehřeje takovým způsobem, aby to bylo krajně nepříjemné i během teplejších měsíců. Pravé léto však ještě nenastalo a zkouška peklem léta teprve přijde. Zatím dle osobního dojmu mohu říci, že ruka se sice potí, ale ne nesnesitelně. Látka saje pot.

Rukavice po sundání docela rychle vysychá. Nomex a jeho nehořlavost jsem zatím netestovala. Ani se v dohledné testovat době nechystám :-). Dle osobního dojmu, ovladatelnost zbraně v rukavicích během hry je dostatečná. Práce s potřebnou výstrojí a výzbrojí většinou bez problémů. Citlivost je v rukavicích samozřejmě snížena, ale ne natolik aby to bylo na škodu během hry a ovládání zbraně. Připravte se též na drobné problémy, jako např. neustále zachytávání rukavic o suché zipy, jenž mám na některých sumkách i jinde.  Na práci, která vyžaduje jemnou motoriku, je třeba rukavice sundat, ale to se Vám určitě nestane během bojového kontaktu.

Nebudu tuto rukavici porovnávat s modely pro US Army nebo kopie Made in China. Za prvé nemám vzorek na porovnání a za druhé tyto věci snad ani porovnat nejdou. Jsou kvalitativně a cenově natolik od sebe, že je porovnávat nelze.

Mohu jen říci, že za danou cenu plní rukavice svou funkci k mé naprosté spokojenosti.  Kupodivu jsem si na ně zvykla docela rychle. Pokud hledáte něco, co Vám ochrání ruce za přijatelnou cenu a bude alespoň trochu slušně vypadat, neváhejte a kupte si je taky.

P.S: po letní zkušenosti - Dá se v nich přežít pořádný letní pekáč :-)